FAQ

BEZORGING
Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?In Enschede, Hengelo, Oldenzaal, Haaksbergen en Losser bezorgen we gratis op maandag en donderdag tussen 10 en 12. Deze optie krijg je te zien na het invullen van je postcode. Voor de rest zijn de verzendkosten per bestelling € 7,50 voor Nederland en € 20 voor de rest van de wereld.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?Nadat de bestelling is aangemeld bij MSG, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van MSG.
Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie in de opmerkingen om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
RETOURNERING
Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk.
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?Wij geven je geld terug of ruilen het product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
– Stuur een e-mail naar info@concordia.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
– Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
– De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.
Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij je een verzendlabel waarmee je de bestelling gratis kunt terugsturen. Alleen als de retourzending een waarde van minder dan €50,- heeft, brengen wij een verzend- en verwerkingstarief van €7,50 in rekening. Indien je vragen heeft, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.
Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?Natuurlijk krijgt je je geld terug, wanneer je het product terugstuurt. Echter zal er bij een retourzending met een waarde van onder de €50,-, een verzend- en verwerkingstarief van €7,50 in rekening gebracht worden. Dit bedrag wordt automatisch in vermindering gebracht op het verschuldigde bedrag. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten naar je worden teruggestuurd (waarbij de verzendkosten ook voor jou zijn). Weet je niet zeker of de producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice.
Je kunt ook het geld op je account laten voor een volgende aankoop binnen Concordia.
Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar je overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.
BESTELLING
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop geleverd door MSG. Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij MSG. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat je de bestelling kunt volgen. Je kunt via de code tevens vinden hoe laat de bestelling wordt aangeboden bij het verzendadres.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?De bezorging ivm Corona binnen Enschede zullen op maandag en donderdag zijn tussen 10.00 en 12.00 uur. Wenst je een ander moment dan aangegeven dan gaat het pakket mee met MSG. 
Kan ik mijn bestelling wijzigen?Je kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij MSG. Je kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij het bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.
Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?Zodra de bestelling is binnengekomen bij Concordia, ontvangt je een email met alle bestelgegevens.