FAQ

BEZORGING
Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?Woon je in Enschede dan bezorgen we je bestelling met een minimum bestelbedrag van € 20,- gratis bij je thuis op de dinsdagen tussen 10.00 uur en 12.00 uur. Deze optie krijg je te zien na het invullen van je postcode. In andere gevallen liggen de verzendkosten tussen de € 1,95 en de € 5,95, afhankelijk van de afmeting en waarde van je bestelling. Afhalen kan natuurlijk ook van dinsdag t/m vrijdag, tussen 10.00 en 13.00 uur.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?Nadat de bestelling is aangemeld, ontvang je een e-mail met de track&trace code. Hiermee kun je de bestelling volgen.
Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie in de opmerkingen om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
RETOURNERING
Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk.
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?Wij geven je geld terug of ruilen het product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
– Stuur een e-mail naar shop@concordia.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
– Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
– De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.
Nadat de retourzending is goedgekeurd door ons, kun je zelf dragen voor het retourneren van het pakket aan ons. De kosten die hiermee gemoeid gaan zijn voor de koper. Het adres is Langestraat 56, 7511 HC te Enschede.
Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?Natuurlijk krijg je je geld terug, wanneer je het product terugstuurt. Echter de kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten naar je worden teruggestuurd (waarbij de verzendkosten ook voor jou zijn). Weet je niet zeker of de producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice (shop@concordia.nl)
of kies ervoor om je geld op je account te laten staan voor een volgende aankoop binnen Concordia.
Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar je overgemaakt. Eventuele kosten (schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.
BESTELLING
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop geleverd door een externe partij. Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit onze winkel is aangeboden voor een track & trace code. In deze email wordt de track & trace code vermeldt, zodat je de bestelling kunt volgen. Je kunt via de code tevens vinden hoe laat de bestelling wordt aangeboden bij het verzendadres.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?De bezorging i.v.m. Corona binnen Enschede zullen op de dinsdagen zijn tussen 10.00 en 13.00 uur. Wens je een ander moment dan aangegeven dan gaat het pakket mee een externe partij. 
Kan ik mijn bestelling wijzigen?Je kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden bij een extern bezorgbedrijf. Je kunt altijd een email sturen naar shop@concordia.nl. Vermeld hierbij het bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.
Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?Zodra de bestelling is binnengekomen bij Concordia, ontvangt je een email met alle bestelgegevens.